Koningstechniek
Re-branding van Koningstechniek
Opdrachtgever
Koningstechniek
Dienst
Branding
Jaar
2019
Rol
AD @ V2 Communicatie




No items found.
Achtergrond
Konings Techniek wil als merk en organisatie bekend staan als kleine, gespecialiseerde innovator. Zichtbaar een onderneming die volop in ontwikkeling is en niet schroomt om verder uit te breiden binnen zijn disciplines. Het doel? Simpel gezegd; het doel van de klant behalen. De uitdaging van de klant wordt de uitdaging van Konings Techniek.








No items found.
Aanpak
Vanuit die merkpropositie ben ik samen met de klant aan de slag gegaan. Het logo en het brandsysteem als basis. Het liefst zonder de ‘handtekening of logo’ van de grondlegger uit het oog te verliezen. In de kick-off sessie zijn we samen met Ton aan de slag gegaan met de kern van het merk. Samen de visuele invullingen en richtingen bepalen. We hebben een ‘brand moodboard’ ontwikkelt wat de basis vormt voor de nieuwe visuele identiteit en het logo.