Koningstechniek

Re-branding van Koningstechniek

Rebranding Koningstechniek
Rebranding Koningstechniek
Rebranding Koningstechniek
Rebranding Koningstechniek
No items found.
Achtergrond
Konings Techniek wil als merk en organisatie bekend staan als kleine, gespecialiseerde innovator. Zichtbaar een onderneming die volop in ontwikkeling is en niet schroomt om verder uit te breiden binnen zijn disciplines. Het doel? Simpel gezegd; het doel van de klant behalen. De uitdaging van de klant wordt de uitdaging van Konings Techniek.
Rebranding Koningstechniek
Rebranding Koningstechniek
Rebranding Koningstechniek
Rebranding Koningstechniek
Rebranding Koningstechniek
Rebranding Koningstechniek
Rebranding Koningstechniek
Rebranding Koningstechniek
No items found.

Aanpak

Vanuit die merkpropositie ben ik samen met de klant aan de slag gegaan. Het logo en het brandsysteem als basis. Het liefst zonder de ‘handtekening of logo’ van de grondlegger uit het oog te verliezen. In de kick-off sessie zijn we samen met Ton aan de slag gegaan met de kern van het merk. Samen de visuele invullingen en richtingen bepalen. We hebben een ‘brand moodboard’ ontwikkelt wat de basis vormt voor de nieuwe visuele identiteit en het logo.

Ook jouw merk (re)branden?

Is jouw merk ook toe aan een frisse blik?
Ontdek samen met mij de creatieve potentie
van jouw merk en maak een afspraak.

Maak een afspraak 🗓️
Cees in actie tijdens een merkpositioneringstraject
Want to learn how to build websites like this?
Learn from award winning designers in live online classes. Each class is limited to 15 students. Save you're spot below!
Save my spot