
In het kort
Creative director, strateeg, designer, concept bedenker en filmmaker
Out-of-the-box denken zonder het doel uit het oog te verliezen.
Waar blink ik in uit? Samen met jou doorlopen we in heldere stappen — zonder overbodige praatjes — het creatieve proces. We vertalen de kern en strategie van jouw merk naar begrijpelijke en krachtige visuele communicatie. Een formule die al heeft geleid tot succesvolle samenwerkingen en resultaten.
Skillset
Merkstrategie
Branding
Concepting
Design
Video & motion design
UI & UX
Content design
Expertises
Jouw merkstrategie is de koers naar meer impact. Hoe scherper die koers en hoe beter je bouwt, hoe sneller je een sterk merk neerzet. Dat vraagt om scherpe keuzes en focus. Alles moet kloppen en naadloos op elkaar aansluiten – tot in de kleinste details.
Dingen zoals: positionering, waarden, Doelgroep onderzoek, concurrentie analyse, merk analyse
Maak je merk consistent en herkenbaar met Merkrealisatie. Van een helder brandbook tot praktische templates voor al je communicatiemiddelen . Zo zorg je voor herkenbaarheid in elk detail en blijft je merk altijd stevig staan, ongeacht het kanaal.
Dingen zoals: brand guide,
brandbook, brand campaign
social & web content, merkbewaking
Na het duidelijk definiëren van de merkidentiteit is mooiste om dit te vertalen naar het visuele. Dat is waar het merkconcept komt kijken. Wat is dat eigenlijk? En hoe ontwikkel je een scherp merkconcept? Samen ga ik met jou aan de slag.
Denk aan; merkbelofte, merkverhaal, tone of voice, merkpropositie, merknaam
Breng je merk tot leven met video en motion design. Door krachtig visueel verhaal en vloeiende animaties versterk je de merkbeleving en maak je direct impact. Of het nu gaat om social content, productintroducties of merkverhalen, met dynamische visuals zorg je dat je merk blijft hangen.
Dingen zoals: visual content, social design, motion design, video formats, animatie
Het design van alle communicatie uitingen moet perfect aansluiten bij de merkidentiteit, maar óók bij de doelgroep. Het vertalen van de boodschap naar een doeltreffend design.
Denk aan; merkbeleving,
beeldconcept, visual design, digital design, graphic design, experience design
Praktisch alle merken zijn digitaal, daarom is aandacht voor het digitale ontwerp van je merk van groot belang. Je wilt tenslotte online dezelfde merkbeleving bieden aan je
doelgroep als offline.
Denk hierbij aan een website, app, socials, e-mailnieuwsbrief, intranet-ontwerp of presentatietemplate.