Roos KBC
Branding voor een merk van de BBQ liefhebber
Opdrachtgever
Roos KBC
Dienst
Branding
Jaar
2019
Rol
AD @V2communicatie




No items found.
Achtergrond
Samen in nauwe samenwerking met Myntz ging ik aan de slag voor Grill Fanatics, hét merk voor professionele barbecuers. Een stoer merk die alles in huis heeft voor horeca groothandels, cateraars én barbecue-specialisten. Een kwalitatief hoogstaand assortiment barbecue producten met een eigentijds en stoer uiterlijk die iedere Grill Fanatic aanspreekt.









No items found.
Aanpak
Samen met Myntz heb ik dit project aangepakt. Gezien het een nieuw merk betrof, hoefden we dus geen rekening te houden met een bestaande identiteit, imago en DNA. Myntz legde de fundamenten van het merk vast in de brandcore en aan mij de taak om dat visueel te vertalen. Dit doe ik met een aantal moodboards waarbij de focus ligt op de doelgroep. Deze visuele richtingen is het vertrekpunt van de concepten en ideeën.